יעקב כותב לאחייניתו מן החזית במלחמת יום הכיפורים

סיפור רקע
יש פעמים שדי במילים מעטות כדי להרגיע. בגלויה קצרה ששלח יעקב קמיל לאחייניתו פנינה הוא כותב שהוא מרגיש טוב.
פנינה, שהייתה אז בת 15, הקפידה לכתוב לדודה ולדרוש בשלומו כל ימי המלחמה. בשיחה עם צוות "אוצרות" היא סיפרה: "הייתה תקופה קשה, התקשורת הייתה מעטה, אני זוכרת שישבנו על החומה לאורך המדרגה וחיכינו. שכן היה שבוי במצרים, וגם אבא שלחם בגולני וגם הדוד היו במלחמה".
פנינה, שהייתה אז בת 15, הקפידה לכתוב לדודה ולדרוש בשלומו כל ימי המלחמה. בשיחה עם צוות "אוצרות" היא סיפרה: "הייתה תקופה קשה, התקשורת הייתה מעטה, אני זוכרת שישבנו על החומה לאורך המדרגה וחיכינו. שכן היה שבוי במצרים, וגם אבא שלחם בגולני וגם הדוד היו במלחמה".
ארועי התקופה
פרטי המכתב
הכותב/ת
מקבל/ת המכתב
גלריה
מכתבים קשורים
מכתבים נוספים הקשורים למכתב שקראת

התנתקות
האם את/ה בטוח/ה שאת/ה רוצה להתנתק מאתר אוצרות?
האם את/ה בטוח/ה שאת/ה רוצה להתנתק מאתר אוצרות?



















